NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
ET+EU - 699 Dainius Żbik - PayU Hrehorowicz Matt Komorowski - Pay Pal Prelegenci

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Wojciech  Czajkowski

Wojciech Czajkowski

dyrektor zarządzający, członek zarządu, PayU

Ze spółką związany jest od lipca 2012 r. Wcześniej przez kilka lat pracował w Grupie Allegro, m.in. na stanowisku dyrektora regionalnego w Rosji i na Ukrainie oraz dyrektora zarządzającego wsparciem biznesu dla operacji międzynarodowych Grupy Allegro. W sumie posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży internetowej. Obecnie skupia się na segmencie płatności internetowych ze szczególnym uwzględnieniem usług B2C. Ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim. Jest pasjonatem nowych technologii, które chętnie testuje i czerpie z nich inspiracje na co dzień.

Justyna  Dziegieć

Justyna Dziegieć

e-commerce manager, L'Oreal Polska

Poprzednio odpowiedzialna za e-commerce i marketing Showroom.pl - pierwszej polskiej platformy zrzeszającej niezależnych projektantów. Wcześniej pracowała jako brand manager lidera polskiego rynku sprzedaży internetowej empik.com i multiproduktowej platformy turystycznej empiktravel.pl oraz marketing communications manager Answear.com. Od początku swojej ścieżki zawodowej związana z modą, komunikacją i e-commerce. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w Marketing Investment Group pracując dla marek Lacoste, Timberland, Bench, Sizeer, Umbro. Dyrektor Marketingu roku 2011 w konkursie MediaRun, współautorka książek 'E-marketing. Pakiet startowy.' oraz 'E-commerce manager'. Ma na swoim koncie również liczne współprace dziennikarskie m.in. z krakowskim oddziałem Gazety Wyborczej. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UJ oraz Marketingu i Reklamy Polish Open University.

Jarosław  Frontczak

Jarosław Frontczak

główny analityk handlu detalicznego i FMCG, PMR

Odpowiedzialny za opracowanie raportów na temat handlu detalicznego w Europie Środkowej i Wschodniej. Jest autorem publikacji zw. z tematyką: wyposażenia domowego, elektroniki użytkowej, centrów handlowych, handlu artykułami spożywczymi oraz rynkiem HoReCa. Jako niezależny specjalista, wielokrotnie cytowany w polskich i zagranicznych mediach. Absolwent finansów i bankowości na Uniwersytecie w Łodzi, studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej oraz studiów MBA w St. Gallen Business School oraz w Krakowskiej Szkole Biznesu przy Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

Jakub  Gierszyński

Jakub Gierszyński

dyrektor e-commerce, Decathlon

Poprzednio manager Web Marketingu i Customer Service. Odpowiada za rozwój decathlon.pl i projekty związane z integracją online z offline. 

 

Marek  Górecki

Marek Górecki

dyrektor handlowy, Divante

Jego domeną jest strategicznie - sprzedaż rozwiązań Omnichannel oraz relacyjne wsparcie biznesu kluczowych klientów firmy. Z branżą ecommerce związany od 7 lat, współtwórca usługi end2end.pl, członek: e-Izby w e-Commerce Polska, Grupa Robocza E-commerce w IAB. Dzieli się wiedzą na blogu http://divante.co/blog/, konferencjach i mediach.

 

Adrian  Hrehorowicz

Adrian Hrehorowicz

menadżer sklepu, www.tim.pl

Jest odpowiedzialny za zaprojektowanie, wdrożenie oraz utrzymanie i rozwój platformy tim.pl. Z branżą e-commerce związany od 2009 roku. Posiada bogate doświadczenie w budowaniu procesów oraz ich optymalizacji. Zwolennik zwinnej  metodyki zarządzania projektami oraz realizowaniu projektów poprzez cele.

Matt  Komorowski

Matt Komorowski

Head of Sales, PayPal CEE

In PayPal, Matt is responsible for developing business partnerships, geographic expansion, and ensuring new product adoption in more than 20 countries of Central and Eastern Europe. Prior to PayPal, Matt worked as Head of Sales in Groupon Poland, consultant for The Boston Consulting Group and manager within the global sales organization in Avon Cosmetics. Matt began his career as an entrepreneur in Canada where he supported SMB’s in their marketing initiatives. Matt holds a Bachelor of Commerce from University of Toronto Rotman School of Commerce.

Mark  Lewis

Mark Lewis

deputy CEO, Practicology

Mark is a highly respected ecommerce consultant who leads platform selection projects. He has an extensive background in technology and retail management.

He has worked in retail management and technology for over 25 years, and in ecommerce for over 16 years; managing, or involved at a senior level, with projects to launch or improve online businesses for the likes of River Island, New Look, Oasis, Burberry, Ted Baker, La Senza, Space NK, Hotel Chocolat and HQHair, among others.

Born into a retailing family, he built a 12-store chain of fashion and outdoor clothing stores, Terra Firma, and then went on to become IT Director of a new retail venture from the creator of River Island.

After a period as senior manager in a £9m technology start-up, Mark was invited by the CEO of River Island to assist the business with its first ecommerce venture, and thus started his work as an ecommerce consultant.

Mark holds a Bachelor of Music degree.

Dainius  Liulys

Dainius Liulys

CEO, Pigu Group

Dainius manages online stores (e-shops) in three countries - pigu.lt, 220.lv, and kaup24.ee. 2014 e-shops turnover reaches 53 million euros. In recent years the average growth of company exceeds 40%. Over 3.4 million customers visit e-shops every month. There are more than 60 thousand SKU in the assortment. Pigu implements 1 million orders per year.

Jan  Łożyński

Jan Łożyński

technology marketing manager, Predictes

Zafascynowany możliwościami, jakie oferują nowoczesne narzędzia marketingowe. Wyznaje zasadę, że modne technologie, jak marketing automation, wykorzystywane bez pomysłu to droga do katastrofy. Jest pewien, że holistyczne spojrzenie na potrzeby użytkowników, strategię i produkt pozwoli zdobyć serca (i portfele) klientów.

Dariusz  Mazurkiewicz

Dariusz Mazurkiewicz

wiceprezes zarządu, Polski Standard Płatności

W okresie od 2010 do 2014 roku związany był z firmą SkyCash Poland SA, w której jako Prezes Zarządu tworzył SkyCash – innowacyjną na rynku usługę płatności mobilnych.
W latach 2008 – 2010 pełnił funkcję Prezesa Zarządu w Bauer-Weltbild Media, rozwijając sprzedaż multichannel w segmencie mediowym. W latach 2006 – 2008 był wiceprezesem zarządu i dyrektorem finansowym w Interia.pl SA w Krakowie. Od 2002 do 2006 roku zajmował stanowiska finansowe – kontrolera zarządzania, a następnie dyrektora finansowego w centrali Grupy Michelin we Francji. Jest absolwentem zarządzania finansami na Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Śląskiej Międzynarodowej Szkoły Handlowej. Posiada doświadczenie w obszarze finansów przedsiębiorstw, e-commerce oraz direct marketingu.

Marcin  Mielczarek

Marcin Mielczarek

współzałożyciel, e-zabawkowo.pl

Absolwent Wydziału Stosunków Międzynarodowych Społecznej Akademii Nauk w Łodzi. W trakcie studiów na kierunku Zarządzanie, specjalność E-biznes i Marketing. Z branżą e-commerce związany od 2008 roku. Współtworzył a obecnie jest odpowiedzialny za rozwój sklepu internetowego e-zabawkowo.pl – jednego z czołowych sklepów z zabawkami i artykułami dla dzieci. Prywatnie entuzjasta nowych technologii i miłośnik zwierząt.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Wojciech  Szymczyk

Wojciech Szymczyk

kierownik e-commerce, Multikino

Pierwsze kroki w digitalu stawiał w pracy z bazami danych w brand grupach Marlboro i L&M w 2004r. Uczestniczył w pierwszych w Europie projektach e-marketingowych realizowanych przez centrale Philip Morris dla tych marek na polskim rynku. Od 2005r odpowiadał za cały rozwój strony i komunikacje marki Heyah w Internecie. Project manager programu lojalnościowego i serwisu Heyah Klub. W 2008 uruchomił komunikacje w serwisach społecznościowych FB, nk.pl oraz fotka.pl w każdym z nich budując największe fan page (Heyah jako pierwszy brandowany serwis miała ponad 100 000 fanów już w 2009r). Pod koniec 2010 został kierownikiem e-commerce w Netii. Odpowiadał za rozbudowę kanału sprzedaży internetowej (automatyzacja call center i nowa strategia mediowa). Uruchomił nowy serwis netia.pl podczas największego w historii marki rebrandingu w 2011. Działania w Internecie przyniosły 5 krotny wzrost udziałów kanału w sprzedaży w ciągu kolejnego roku. Od jesieni 2012 roku związany z siecią Multikino gdzie odpowiada za cały Digital. Na początku 2013 uruchomił aplikacje mobilną do sprzedaży biletów wspólnie z firmą Skycash. W 2015r odświeżył serwis Multkino.pl co pomogło potroić sprzedaż w kanale internetowym.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Viktor  Tábori

Viktor Tábori

senior technical and business advisor, Szallas.hu

Viktor is a programmer, economist, hacker. He has a keen interest in psychology and solving tough problems through technology. He holds degrees both in computer science and international business. He is specialised in providing scalable and epic solutions for e-commmerce companies in CEE region.

Alen  Todorov

Alen Todorov

head of the marketing department, elefant.ro

Head of the marketing department elefant.ro since 2014. Previously, at elefant.ro he was responsible with the conversion strategy and new customer acquisition. Before joining the elefant.ro’s team, Alen held the position of communication director and account planner for X3 Studios, an awarded vis

Grzegorz Wójcik

Grzegorz Wójcik

Izba Gospodarki Elektronicznej

Reprezentuje Izbę Gospodarki Elektronicznej, której misją jest rozwój polskiej branży e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Dyrektor ds. Korporacyjnych Allegro Group, holdingu zarządzającego wiodącymi, europejskimi platformami handlu elektronicznego i płatności internetowych. Jego 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu mediami cyfrowymi obejmuje budowę innowacji internetowych w sieci radiowej RMF, założenie portalu Interia.pl oraz rozwój multimedialny Grupy ITI (telewizji TVN i portalu Onet).Jako szef Rady Nadzorczej PBI inicjował standardy badań Internetu w Polsce.

 

Barbara  Żbik

Barbara Żbik

head of consumer marketing, PayU

Z wykształcenia strateg i finansistka, z  praktyki i zamiłowania człowiek od efektywnej komunikacji z ponad 10-letnim doświadczeniem w doradztwie, branży mediowej i ecommerce. W swojej karierze m.in. Rzecznik Prasowy Grupy Onet, PR-owiec w TVN S.A. , doradca w Deloitte Business Consulting a także współtwórca start-upu. Doktorantka Leeds Beckett University badająca najefektywniejsze metody motywowania klientów w strukturach omnichannel. Absolwentka DePaul University w Chicago oraz Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University. Zapalony sportowiec-amator: ukończyła 10 maratonów, uprawia wspinaczkę sportową, narciarstwo, skitouring i niemal zawsze jest w ruchu.