NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
ET+EU - 699 Dainius Żbik - PayU Hrehorowicz Matt Komorowski - Pay Pal Prelegenci

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

2016-03-02

09:00-09:15

Kawa/Networking #

09:15-09:30

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:30-10:10

Towards becoming a Customer-centric multi-channel retailer#

The biggest trend we see right now is putting your customer at the heart of everything you do, so the presentation looks at a whole range of aspects of this, and then goes into successful strategies for internationalisation. (Prezentacja w jęz. angielskim)

Mark  Lewis

Mark Lewis

deputy CEO, Practicology


10:10-10:40

Czy wzrost wartości rynku handlu internetowego w Polsce kiedyś się skończy?#

• Podstawowe statystyki rynku ecommerce w Polsce
• Prognozy i trendy e-rynku w Polsce
• Kto jest liderem dzisiaj, a kto nim będzie za kilka lat
• Porównanie rynku e-handlu w Polsce na tle innych krajów regionu i Europy

Jarosław  Frontczak

Jarosław Frontczak

główny analityk handlu detalicznego i FMCG, PMR


10:40-11:10

How to become one of the leaders in the ranking of Deloitte Technology Fast 50 and increase revenues by 235%?#

A strategy of action, key elements of success.
Market specifics - customers popular categories, differences between countries
The development and prospects Baltic markets overview, approximation numbers in countries.
Main trends for ecommerce 2016

Dainius  Liulys

Dainius Liulys

CEO, Pigu Group


11:10-11:40

Jak dopasować trendy ecommerce do swojej firmy?#

Na początku każdego roku w mediach pojawia się sporo artykułów, raportów i prognoz przedstawiających trendy ecommerce na najbliższe 12 miesięcy. Czasem jest to długa lista kierunków rozwoju firmy, innym razem jest to top 5 lub 10 najważniejszych zjawisk, bez których handel internetowy się nie obędzie. W analizach padają pytania: czy firma ma skupić się na omnichannel? A może mcommerce jest tym, w co należy inwestować? Marketing totalny, content marketing?  A co z social mediami i innowacjami? Czyli w prezentacji o tym, jak nie dać się zwariować i co jest ważne przy wyborze trendów dla skutecznego działania firmy.

Barbara  Żbik

Barbara Żbik

head of consumer marketing, PayU


11:40-12:10

Kawa/Networking#

12:10-12:50

Panel dyskusyjny: Kupić „tu i teraz” – perspektywy dla ecommerce i eKonsumenta XXI w.#

Grzegorz Wójcik

Grzegorz Wójcik

Izba Gospodarki Elektronicznej


12:10-12:50

#

Wojciech  Czajkowski

Wojciech Czajkowski

dyrektor zarządzający, członek zarządu, PayU

Jakub  Gierszyński

Jakub Gierszyński

dyrektor e-commerce, Decathlon


12:50-13:20

eCommerce without borders: PayPal’s insights on how to sell abroad#


13:20-13:50

e-commerce game changer: micro-moments, robobranding, personalizacja i optymalizacja w czasie rzeczywistym, CRM jako wiodący element strategii e-commerce#

Justyna  Dziegieć

Justyna Dziegieć

e-commerce manager, L'Oreal Polska


13:50-14:40

Obiad/Networking#

SALA A

14:40-15:00

Polski Standard Płatności: Case study wdrożenia BLIKA w Multikino.pl.#

BLIK podnosi radykalnie konwersję zakupową online, bezlitośnie odstawia klasyczne metody płatności.

Wojciech  Szymczyk

Wojciech Szymczyk

kierownik e-commerce, Multikino


15:00-15:30

Romania's ecommerce potential#

An in-depth look on how ecommerce has shaped Romania in the last 3 years and what is to come
- ecommerce demographics
- the rise of the click & collect networks.
- media trends - what the best channels to focus on
- Black Friday

Alen  Todorov

Alen Todorov

head of the marketing department, elefant.ro


15:30-16:00

This is an A/B test#

Hungary-based Szallas.hu, now available in Poland as Nocleg.pl, has been placed among the fastest growing tech companies in the CEE region in 2014 and 2015. The massive growth was underpinned by a full website transformation and a solid increase in conversion in the past 3 year. All-practical case study of one element of the transformation: how to turn non-converting content traffic into a profitable revenue source

Viktor  Tábori

Viktor Tábori

senior technical and business advisor, Szallas.hu


16:00-16:30

Decathlon na drodze do omnichannel#

Zmiany organizacyjne po uruchomieniu sprzedaży internetowej
Nowe podejście do klienta
Innowacyjne procesy
Zmiana świadomości organizacji

Jakub  Gierszyński

Jakub Gierszyński

dyrektor e-commerce, Decathlon


16:30-16:45

Zakończenie konferencji#

SALA B

14:40-15:00

Platforma Customer Experience Management#

Platforma Customer eXperience Management to zintegrowany pakiet rozwiązań które umożliwiają dostarczanie w czasie rzeczywistym spersonalizowanych doświadczeń opartych na danych korzystając w wielu kanałów urządzeń i języków. Moduły do zarządzania treścią (CMS) sprzedaży internetowej(eCommerce) i procesów marketing automation zintegrowane w jednym pakiecie typu Out of the box.

Jan  Łożyński

Jan Łożyński

technology marketing manager, Predictes


15:00-15:30

Strategia, technologia i ludzie siłą rozwoju e-biznesu największej sieć sklepów rolniczo-technicznych w Polsce - case GRENE.pl#

- KPI ecommerce w organizacji
- Dlaczego słuchamy "rolnika 3.0"?
- Partnerstwo IT i kluczowe wyzwania projektu
- Nowe oblicze z wizją stabilnego rozwoju

Marek  Górecki

Marek Górecki

dyrektor handlowy, Divante


15:30-16:00

Ewolucja czy rewolucja ? Jak zmienić 100% offline w 60% online#

Od tradycyjnej hurtowni elektrotechnicznej do lidera sprzedaży online w branży. Jak wygląda proces zmiany modelu sprzedaży w firmie z 30 letnim doświadczeniem w sprzedaży tradycyjnej ?
Od sprzedaży na ladzie po zakupy przez internet. Jak zmienić przyzwyczajenia zakupowe Klientów?
Zmiana mentalności i kultury organizacyjnej firmy. Jak zmienić myślenie pracowników o firmie?

Adrian  Hrehorowicz

Adrian Hrehorowicz

menadżer sklepu, www.tim.pl


16:00-16:30

Sklep dziecięcy = sklep dla dziecka?#

Jaki powinien być sklep z zabawkami i art. dla dzieci?
O budowaniu wiarygodnego i przyjaznego sklepu dla najbardziej wymagających klientów jakimi są rodzice.

Marcin  Mielczarek

Marcin Mielczarek

współzałożyciel, e-zabawkowo.pl


16:30-16:45

Zakończenie konferencji #

3 marca zapraszamy na konferencję Ecommerce Universe 2016 przezentującą ekosystem wsparcia dla ecommerce
Jeśli chcesz wziąć udział w konferencji zarejestruj się

Bilety i Pakiety Partnerskie Małgorzata.Hryckiewicz@nonoobs.pl tel. 784 499 121

W razie pytań kontaktuj się z Karolina.Adamkiewicz@nonoobs.pl tel. 510 296 155