NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
ET+EU - 699 Dainius Żbik - PayU Hrehorowicz Matt Komorowski - Pay Pal Prelegenci

Firmy

to światowy lider na rynku kosmetycznym, oferujący kobietom najwygodniejszą możliwość bezpośrednich zakupów. Na polskim gruncie pod marką Avon kryją się trzy niezależne spółki: Avon Cosmetics Polska, Avon Operations Polska oraz Centrum Usług Finansowych. Avon Cosmetics Polska, do życia powołano w roku 1992. Konkurencyjność firmy wobec innych koncernów kosmetycznych wynika z unikatowego kanału dystrybucyjnego i zapewnieniu klientom indywidualnej obsługi dostosowanej do ich oczekiwań.W 1997 roku w Garwolinie powstała spółka Avon Operations Polska. Aktualnie jest ona jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk kosmetyków z centrum dystrybucyjnym w Europie. Kosmetyki produkowane w Garwolinie trafiają do ponad 59 krajów świata. Innowacyjne i zaawansowane technologicznie produkty powstają w oparciu o wiedzę, doświadczenie i receptury naukowców z Laboratoriów Avon w Suffern w USA.

 

BLIK powszechny system płatności mobilnych to projekt Spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, oferujący usługi również pod marką Orange Finanse, PKO Bank Polski oraz Inteligo), obejmujących swym zasięgiem ok. 60 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Z BLIKA może korzystać ponad 1,4 miliona użytkowników, a od uruchomienia systemu dokonano ok. 2 milionów transakcji. BLIKIEM można płacić w ponad 130 tysiącach terminali płatniczych w sklepach stacjonarnych, kawiarniach i lokalach usługowych oraz w większości polskich sklepów internetowych. Za pomocą BLIKA można także wypłacić w bezpieczny sposób gotówkę z większości, bo z około 14,5 tys. bankomatów.

 

W Decathlonie, zatrudniającym na całym świecie 60 000 pracowników, wszyscy mamy wspólny cel i misję: “Umożliwiać jak największej liczbie osób czerpanie radości i korzyści wynikających z uprawiania sportu”. We wszystkich krajach, gdzie jesteśmy obecni, jest taka sama, silna kultura firmy i przyświecają nam te same 4 główne wartości: witalność, szczerość, odpowiedzialność i szczodrość. Innowacje znajdują się w samym centrum uwagi i pracy Decathlonu: od działu badań poprzez jednostki sprzedaży, dział koncepcji, design, produkcję i logistykę. Ekipy naszych dwudziestu marek wkładają całą swoją energię w tworzenie produktów technicznych, ładnych, prostych i zawsze w jak najniższej możliwie cenie. Te produkty przeznaczone są dla wszystkich pasjonatów, od początkujących do zaawansowanych sportowców i są dostępne tylko i wyłącznie w Decathlonie.

Rumuński sklep Elefant. ro jest projektem firmy Universal Online Promotion  powstałym w czerwcu 2010 jako inwestycja funduszu Capital Fribourg. Początkowo był wirtualną księgarnią, z czasem powiękył asortyment o produkty dla dzieci oraz dla domu i ogrodu.
Elefant.ro sprzedaje obecnie około 300 tysięcy produktów w kategoriach książki, film, muzyka, zabawki, zegarki, perfumy, odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki i produkty do pielęgnacji ciała, elektronika i AGD.

 

Obecna w blisko 120 krajach marka L’Oréal Paris rozwija się wokół tej samej filozofii: wprowadzać innowacje i oferować jak największej liczbie konsumentów najskuteczniejsze produkty w jak najlepszej cenie. Filozofia ta ma swoje zastosowanie w badaniach laboratoryjnych, wyraża również pragnienie udostępnienia każdemu odbiorcy profesjonalnej ekspertyzy. Nieustannie dążąc do osiągnięcia doskonałości, L’Oréal Paris tworzy przyszłość piękna. Nasze zaangażowanie i wartości wiarygodności, szacunku i bliskości wobec kobiet i mężczyzn na całym świecie zapewniły nam możliwość stania się światowym liderem w dziedzinie piękna.

 

Szallas.hu, now available in Poland as Nocleg.pl, is an online accommodation booking service, launched as a privately funded start-up in Hungary in 2008. Today the company mediates more than EUR 40 million booking volume and employs more than 100 people in 4 countries, including its recently opened office in Warsaw. The operator of Nocleg.pl was placed among the top 3 fastest growing tech companies in the CEE region in Deloitte's ranking in 2014 and 2015, and is now a finalist for the European Business Awards (further information at http://www.businessawardseurope.com/vote/entry/125/15250).

 

to system umożliwiający szybkie, bezpieczne i wygodne dokonywanie i otrzymywanie płatności online. Oferowane przez nas rozwiązanie płatnicze dostępne jest zarówno dla firm, jak też osób prywatnych posiadających rachunek bankowy, kartę kredytową lub debetową, aktualny adres e-mail i dostęp do internetu poprzez komputer, laptop lub urządzenie mobilne. Okazywane nam już od ponad 10 lat zaufanie, motywuje nas do ciągłego doskonalenia naszych produktów i usług w efekcie czego staliśmy się liderem systemów płatności online w skali międzynarodowej. PayPal jest najczęściej wybieraną metodą rozliczeń w serwisach aukcyjnych i sklepach internetowych oraz coraz chętniej preferowaną w sprzedaży usług, również wykraczających poza branżę e-commerce. Z naszych rozwiązań płatniczych korzystają już liczne kancelarie prawne, firmy budowlane i przychodnie lekarskie.

 

PayU to globalny dostawca usług płatniczych dla eBiznesów obecny na najszybciej rozwijających się rynkach ecommerce w Europie Środkowo-Wschodniej, Azji, Ameryce Łacińskiej, Afryce i Bliskim Wschodzie. W 16 krajach na świecie oferuje ponad 250 różnych kanałów płatności oraz usługi typu eWallet, które umożliwiają kupującym realizację płatności elektronicznych w szybki, łatwy i bezpieczny sposób, zarówno z poziomu komputera, jak i urządzeń mobilnych. Właścicielem PayU jest południowoafrykański koncern Naspers, który pod względem liczby obsługiwanych klientów w ecommerce zajmuje trzecią pozycję na świecie i charakteryzuje się największą dynamiką wzrostu. W Europie Środkowo-Wschodniej PayU jest niekwestionowanym liderem rynku płatności elektronicznych i procesuje transakcje dla kilkudziesięciu tysięcy merchantów w regionie, w tym m.in. dla partnerów takich jak: Allegro, AmRest, AVON, Legia Warszawa, MAKRO, Orange, PKP Intercity, PLAY, Showroom.pl, TUi, Virgin Mobile.

biggest online retailer in the Baltics maintaining a wide range of product categories: Household appliances and Electronics, Beauty and Fashion, Computers and Hardware, Furniture, Interior and Home repair, etc. Pigu.lt was awarded as best online shop in Lithuania in 2010, 2011 and 2012. In 2013 Pigu.lt got 'Gazelė' award for fast growth seeking 759%. Pigu.lt is a award winner in The Big 5 awards category of Deloitte Technology Fast 50 awards for growing at a rapid pace. For the last 4 years company was growing 235% and it is the 2nd result in CEE from big sized tech companies.

 

  jest ekspertem w dziedzinie badania i analizy rynków ponad 25 krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Publikujemy ponad 150 raportów rynkowych i serwisów market intelligence rocznie. Przeprowadzamy konferencje i szkolenia biznesowe, a na indywidulane zamówienie realizujemy usługi doradcze oraz badania rynkowe. Od 1995 roku pomogliśmy już ponad 500 globalnym korporacjom oraz wielu lokalnym firmom. Przy wsparciu PMR nasi klienci zwiększają udziały rynkowe, z sukcesem wchodzą na nowe rynki oraz optymalizują koszty działalności.

 

 We are a multichannel and ecommerce consultancy with a difference. All of our ecommerce consultants have experience and insight from working in the multichannel teams of successful retailers. Practicology offers an end-to-end service to ecommerce and multi channel retailers. We help you formulate a winning strategy underpinned by sound commercials, and supported by the right skills, processes and technology. Our consulting services combine strategy with practical support for clients of all sizes and levels of digital maturity. We deploy the combined skills and experience of a team who’ve all worked in multichannel and ecommerce roles to advise you on your challenges, and then help you implement changes so your business can profitably grow.

 

Tworzymy zaawansowane serwisy i sklepy Internetowe w modelu B2C/B2B bazujące na systemie firmy Kentico oraz rozwiązania oparte o platformę chmury obliczeniowej Microsoft Azure. Projektujemy, wdrażamy i wspieramy firmy przy budowie rozwiązań zwiększających sprzedaż online przy udziale strategii Omnichannel i Marketing Automation. Jesteśmy partnerem technologicznym dla działów marketingu i sprzedaży. Współpracujemy z agencjami marketingowymi, reklamowymi i interaktywnymi z Polski i zagranicy. Ważny element notowanej na giełdzie grupy firm technologicznych należących do APN Promise S.A.

 

TIM SA jest jednym z największych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych w Polsce.Firma posiada unikalne, ponad 25-letnie doświadczeniew branży, które łączy z nowoczesnymi technologiami e-handlu, prowadząc sprzedaż poprzez internetowy Sklep TIM i jego mobilną wersję mTIM. TIM SA jako pierwszy w Polsce dystrybutor artykułów elektrotechnicznych udostępnił swoją ofertę przez internet zarówno dla klienta biznesowego, jak i indywidualnego, bez konieczności wcześniejszego rejestrowania się czy logowania.