NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
ET+EU - 699 Dainius Żbik - PayU Hrehorowicz Matt Komorowski - Pay Pal Prelegenci

Warsztaty

Jeśli kupiłeś bilet na konferencję Ecommerce Trends 2016 ,

zabierz jedną osobę z firmy na bezpłatne warsztaty Szkoły eCommerce Polska


Marketing i PR w e-Commerce: jakie narzędzia marketingowe wykorzystać?

2 marca 2016 r, w trakcie konferencji :

 

Udział w warsztatach jest bezpłatny - warunkiem uczestnictwa jest zakupienie biletu na konferencję Ecommerce Trends 2016. Proponujemy bezpłatny udział w Szkole dla dodatkowej osoby z firmy Uczestnika konferencji :)

Chcesz skorzystać z bezpłatnego biletu na warsztaty

skontaktuj się z:

Dariusz Sokołowski tel:  510 296 197  mail: dariusz.sokolowski@nonoobs.pl

 

PROGRAM Szkoły Ecommerce Polska  podczas konferencji Ecommerce Trends 2016/wiosna

GODZINA

TEMAT

PRELEGENT

9:00 - 10:30

Promocja sklepu z wykorzystaniem narzędzi:

a. SEO i SEM

b. Analityka w e-Commerce

 

Robert Duda spozycjonowani.pl

 Zbigniew Nowicki Bluerank

 

10:30-12:00

Promocja sklepu z wykorzystaniem: social media i e-mail marketingu:

a.  IDEA Klient360 czyli 10 wskazówek jak skutecznie zbudować obecność online!

b. M-Commerce

 

 

 

 Kornel Dulęba Semahead

 Katarzyna Czuchaj - Łagód Mobile Institute

12:00 - 13:30

Jak skutecznie zmniejszyć liczbę porzuconych e-koszyków:

a. Marketing automation

b. Problem porzuconych koszyków

 

 

 

 Paweł Sala Freshmail

 Anita Wata Optivo

13:30-15:00

Czy sklep internetowy potrzebuje public relations?

a. Przykładowe narzędzia, które wspomogą komunikację Twojego sklepu.

b. Dbanie o pozytywne relacje z otoczeniem: klientem i potencjalnym klientem.

 

 Magdalena Górak Profeina

 Marta Zagożdżon Contrust Communications

   
15:00-16:00 Rozliczenia podatkowe i prawne akcji marketingowych mających na celu wzrost sprzedaży wzrost w sektorze e e-commerce,

 Damian Karwala DLA Piper Wiater

 Aleksandra Kozłowska DLA Piper Wiater

     
     

Prelegenci

Katarzyna Czuchaj-Łagód dyrektor zarządzający, Mobile Institute

Współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający agencji badawczej Mobile Institute specjalizującej się w badaniach rynku wykorzystujących nowoczesne technologie i nowatorskie podejście do konsumentów oraz będącej jedynym dostawcą na polskim rynku oferującym wielokanałowy (offline-online-mobile) monitoring marki i satysfakcji klientów w punktach sprzedaży. Długoletni dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju w firmie pkt.pl (European Directories). Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunkach Ekonomia i Stosunki Międzynarodowe Ekonomiczne oraz specjalizacji „Narzędzia ilościowe w badaniach marketingowych” i „Koniunktura gospodarcza”. Certyfikowany marketer - posiadaczka dyplomu Professional Diploma in Marketing uczelni Chartered Institute of Marketing. Współautorka takich publikacji o konsumentach w Polsce, jak m.in. „M-commerce. Kupuję mobilnie”, „m-Shopper. Polacy na zakupach mobilnych”, „OMG! Jak mówić do polskich milenialsów”, „Smart Wakacje”, „Polska Strojna. Zainteresowanie modą i zakupy modowe Polaków”.


Robert Duda spozycjonowani.pl

Ekspert z zakresu skutecznej promocji firm w Internecie. Od 2003 roku właściciel Agencji Interaktywnej Spozycjonowani.pl, realizującej kompleksową obsługę z zakresu reklamy internetowej, opartej o pozycjonowanie tzw. internet marketing mix. Internet marketing mix obejmuje m.in. optymalizację SEO i użyteczności serwisów internetowych, pozycjonowanie naturalne, content marketing, kampanie promocyjne Google AdWords Sarch, Google AdWords GDN, Google AdWords GSP, YouTube oraz Social Media, a wszystko wsparte profesjonalnymi usługami z zakresu Google Analytics.
W ramach projektu Spozycjonowani.pl doradzał, projektował i realizował kampanie reklamowe internet marketing mix dla takich instytucji, marek i projektów jak m.in.: Najwyższa Izba Kontroli, Bundesliga GmbH, Saint Gobain, Ustronianka, Lecce Pen, Gaspol, ArtGroup, Porsche, Alumast S.A., JowyToNieWszystko.pl, OrbitVu, Green Velo i wielu innych firm z Polski, Niemiec i Czech.

 

Kornel Dulęba dyrektor zarządzający Semahead - Agencji SEM Grupy INTERIA.PL

Doświadczony manager z prawie 10 letnią praktyką w kierowaniu zespołem i wdrażaniu wysokobudżetowych projektów marketingowych i sprzedażowych. Jest aktywnym członkiem e-Commerce Polska i IAB Polska, prelegentem na konferencjach branżowych i autorem publikacji w mediach. W INTERIA.PL współtworzył i przez 3 lata kierował działem planowania oraz zakupu mediów, inspirował i brał udział w projektach M&A. Obecnie rozwija innowacyjne projekty związane z marketingiem w wyszukiwarkach internetowych. Jego pasją jest wprawianie rzeczy w ruch, dlatego założył agencję Semahead, której misją jest „odkrywać dla Ciebie potencjał Internetu, abyś współpracując z nami wygrywał”. W życiu i pracy wyznaje zasadę poszukiwania nieustannej okazji do nauki, skupia się na owocach i sposobach ich osiągania. Swoją pasją i zaangażowaniem motywuje innych do działania.


Magdalena Górak dyrektor zarządzający butiku komunikacji i PR Profeina

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Karierę zaczynała jako stażystka, a z czasem współpracownik – researcher oraz autor dodatków specjalnych Newsweek Polska. Od 2005 roku związana z branżą internetową, kiedy to rozpoczyna pracę w wydawnictwie IDG Poland SA jako redaktor serwisu branżowego  InternetStandard, z czasem redaktor prowadzący serwis.  Wyspecjalizowana w tematyce e-biznesu oraz metodologii badań internetu. W latach 2007 – 2010 PR Manager w agencji Artegence, gdzie z sukcesem prowadziła m.in. cykl seminariów Tuba we współpracy z Maciejem Budzichem. Współpracowała z takimi organizacjami jak IAB Polska oraz PBI przy tworzeniu rekomendacji dla rynku interaktywnego. Odpowiedzialna za strategię wprowadzenia na rynek wielu marek stricte internetowych: Kontomierz.pl, Trusted Shops czy marki Beautikon.com. Od maja 2011 roku prowadzi butik komunikacji i PR Profeina, który specjalizuje się w obsłudze internetowych, ecommercowych i innowacyjnych przedsięwzięć. Zgrany zespół Profeiny ma doświadczenie w prowadzeniu sprytnych i przede wszystkim skutecznych działań dla klientów z branży e-commerce, takich jak m.in.: Beautikon.pl, DietBox.pl, MyBaze.com, Stewiarnia.pl, Yasmeen.pl, kodyrabatowe.pl, start-upów takich jak: BlaBlaCar, Sotrender, Kontomierz.pl, Lendico.pl, NaviExpert, oraz firm: Beyond.pl, Fundusz PAFPIO czy ZaadoptujFaceta.pl. Autorka gościnnych wpisów na portalach branżowych związanych z PR czy nowymi technologiami oraz wykładowczyni na Akademii Leona Koźmińskiego na studiach podyplomowych, na kierunku Handel elektroniczny.

 

Damian Karwala radca prawny, współpracujący z Kancelarią Prawną DLA Piper Wiater 

Członek zespołu Intellectual Property and Technology (IPT). Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz stypendysta na Universiteit van Tilburg (Holandia). Specjalizuje się w prawie nowych technologii, ze szczególnym uwzględnieniem prawnych aspektów ochrony danych osobowych i informacji. Doradzał w sprawach z tego zakresu kilkudziesięciu dużym podmiotom gospodarczym, w tym podmiotom z branży finansowej (m.in. bankom, zakładom ubezpieczeń, itd.), operatorom telekomunikacyjnym, przedsiębiorcom internetowym, firmom informatycznym oraz farmaceutycznym, podmiotom z sektora publicznego, itd. Brał udział jako ekspert w pracach nad kolejnymi nowelizacjami ustawy o ochronie danych osobowych oraz w pracach nad projektem unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Prelegent na konferencjach, seminariach i szkoleniach. Autor lub współautor ponad 30 pozycji naukowych i popularnonaukowych, w tym poświęconych problematyce ponadgranicznego przekazywania danych osobowych.

 

Aleksandra Kozłowska członek zespołu podatkowego w Kancelarii DLA Piper Wiater 

Licencjonowany doradca podatkowy od 2008 r. z praktycznym 10- letnim doświadczeniem w branży doradztwa podatkowego. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowych Studiów Rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej. Aleksandra specjalizuje się w doradztwie dla branży detalicznej, nieruchomości, a także sektora e-commerce, głównie w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, jak również doradztwa transakcyjnego. Aleksandra posiada również doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań podatkowych oraz przed sądami administracyjnymi. Jest autorką licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego, m.in. jest współautorką wydanej w 2011 r. publikacji książkowej „Restrukturyzacje spółek kapitałowych. Aspekty podatkowe” oraz wydanej w 2015 r. pod patronatem e-Commerce Polska broszury 'Podatki dla e-Commerce. Jak rozliczać? Jak optymalizować?'. Prelegent na licznych szkoleniach o tematyce podatkowej.


Zbigniew Nowicki managing director, Bluerank, CEO, opiniac.com

Zaangażowany w branżę internetową od kilkunastu lat. Ma na swoim koncie doradztwo dla instytucji finansowych, telekomunikacyjnych, projektów e-commerce oraz firm sektora FMCG. Pasjonat analityki webowej, członek CXPA, DAA, IAB, PTBRiO, oraz Izby Gospodarczej e-commerce Polska. Jest pomysłodawcą platformy badania satysfakcji użytkowników opiniac.com oraz współwłaścicielem agencji Bluerank. Prywatnie – tata, bieganie, rower oraz fan hardrocka i rasy labrador retriever.




Paweł Sala współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail

Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej prawdopodobnie najbardziej popularne narzędzie do email marketingu w Polsce. Co miesiąc za jego pomocą ponad 60 000 marketerów (w tym tacy jak Neckermann, Skoda, Timberland) wysyła ponad 700 000 000 wiadomości. Za efektywne kampanie e-mail marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Autor książki 'Świeże podejście do e-mail marketingu', a także współautor innych - w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Co miesiąc publikuje także w takich czasopismach oraz serwisach branżowych.Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. 


Anita Wata key account consultant, optivo GmbH

 Z branżą e-mail marketingową związana od 2012 roku. W optivo odpowiedzialna głównie za rozwój klientów oraz consulting, a także działania marketingowe i PR. Największą satysfakcję sprawiają jej klienci, którzy w pełni wykorzystują potencjał e-mail marketingu i z sukcesem optymalizują swoje działania.






 Marta Zagożdżon Contrust Communications

Praktyk zarządzania komunikacją i informacją z ponad trzynastoletnim doświadczeniem.   Współwłaścicielka, założonej w 2007 roku, agencji ConTrust Communication, specjalizującej się w strategicznym doradztwie, kompleksowym projektowaniu oraz wdrażaniu strategii komunikacyjnych dla firm z branż motoryzacyjnej, transportowej, logistycznej, budowlanej
i FMCG. W ConTrust Communication jest odpowiedzialna za zarządzanie zespołem specjalistów public relations zatrudnionych w agencji i koordynację prowadzonych projektów komunikacyjnych
i eventowych, między innymi dla takich marek jak: Prologis, Sodexo, Continental, Webasto, ECCO czy Shell Helix. W latach 2004 – 2007 pracowała dla agencji Pegasus Public Relations, w której na stanowisku Public Relations Account Managera, kierowała kampaniami dla takich firm jak:, PKP CARGO, Polskie Tanie Linie Lotnicze Centralwings, HOCHTIEF Polska czy Pirelli. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w takich organizacjach jak Emerson Polska czy Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Trybunalskim, gdzie pełniła funkcję Rzecznika Prasowego. Absolwentka kierunku Zarządzanie i Marketing w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.